Dienstverlening is bij uitstek mensenwerk. Slim, zo makkelijk mogelijk en adequaat georganiseerd met optimaal gebruik van digitale mogelijkheden. Dienstverlening innoveert continue. Dit betekent dat nieuwe techniek slim wordt ingezet en dat onze medewerkers en gebruikers uitstekend zijn ingespeeld op het gebruik van deze (nieuwe) techniek. Innovatie op gebied van dienstverlening wordt daardoor bijna altijd bereikbaar door de combinatie van nieuwe technologie met medewerkers die hiermee gaan werken.
Onze inwoners, bedrijven en instellingen ervaren dit als resultaat- en klantgerichte dienstverlening. De leefwereld van hen is altijd ons uitgangspunt. Wij passen ons zoveel mogelijk aan op die behoefte en hun ervaring. Bij meervoudige en complexe vragen helpen wij met één centraal aanspreekpunt, door bij deze vragen centrale regie op de dienstverlening uit te voeren. Wij bewaken de voortgang en garanderen dat onze inwoners, bedrijven en instellingen hun antwoorden van ons ontvangen. De gemeentelijke producten en diensten zijn van een uitstekende kwaliteit en afgestemd op de behoeften van onze inwoners. Zij waarderen onze dienstverlening over het totaal met de beoordeling “goed”.